NABÍZÍME

  • nákup nad 5.000,- doprava zdarma
  • osobní odběr možný po domluvě (platba předem bankovním převodem)

DOPRAVA (Česká Pošta)

  • doprava ČR    99,- Kč (platba předem bankovním převodem)

.

 

Z technických důvodů momentálně odesíláme pouze zboží, které je skladem !

Uvedené ceny jsou již se slevou 50 %.

OD 1.3.2017 JE MOŽNÁ PLATBA POUZE BANKOVNÍM PŘEVODEM !

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

 

Nejhledanější

boty do vody * deštníky * dětské boty * dětské oblečení pro miminka * Dětské oblečení * gumáky * hračky * hračky pro kluky * plavky * hračky pro děvčata * playshoes * dětské pláštěnky * punčocháče * Dětské zimní boty *


Obchodní a dodací podmínky » Mimosoudní řešení
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@e-detskeboty.cz.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.