NABÍZÍME

  • nákup nad 5.000,- doprava zdarma
  • osobní odběr možný po domluvě (platba předem bankovním převodem)

DOPRAVA (Česká Pošta)

  • doprava ČR    99,- Kč (platba předem bankovním převodem)

.

 

Z technických důvodů momentálně odesíláme pouze zboží, které je skladem !

Uvedené ceny jsou již se slevou 50 %.

OD 1.3.2017 JE MOŽNÁ PLATBA POUZE BANKOVNÍM PŘEVODEM !

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

 

Nejhledanější

boty do vody * deštníky * dětské boty * dětské oblečení pro miminka * Dětské oblečení * gumáky * hračky * hračky pro kluky * plavky * hračky pro děvčata * playshoes * dětské pláštěnky * punčocháče * Dětské zimní boty *


Obchodní a dodací podmínky » Reklamace a záruka

Reklamace a záruka

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. Ihned by mělo být zahájeno u dopravce reklamační řízení a kopie zápisu by měla být bez zbytečného odkladu zaslána prodávajícímu, jinak nemůže být na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky žádný nárok. V případě shledání porušení či poškození doporučujeme kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu odmítnout! Za poškození během přepravy nese odpovědnost dopravce.
Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.

Není-li uvedeno jinak, vztahuje se na prodávané zboží záruční lhůta 2 roky.

Zákazník podává reklamaci písemně, a to buď na adresu prodejce nebo na email. Je nutno uvést datum nákupu, označení (typ) reklamovaného zboží, důvod reklamace. V případě, že budete zboží k reklamaci odesílat, přiložte vždy doklad o koupi, příp. záruční list.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Po obdržení reklamovaného zboží bude reklamace uplatňována u výrobce. O výsledku reklamace bude zákazník bezodkladně informován.

 

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • Bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
  • Přiměřeným snížením kupní ceny
  • Náhradním dodáním zboží
  • Odstoupením od smlouvy

Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží hradí kupující.