Reklamace a záruka
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. Ihned by mělo být zahájeno u dopravce reklamační řízení a kopie zápisu by měla být bez zbytečného odkladu zaslána prodávajícímu, jinak nemůže být na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky žádný nárok. V případě shledání porušení či poškození doporučujeme kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu odmítnout! Za poškození během přepravy nese odpovědnost dopravce.
Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
Není-li uvedeno jinak, vztahuje se na prodávané zboží záruční lhůta 2 roky.
Zákazník podává reklamaci písemně, a to buď na adresu prodejce nebo na email. Je nutno uvést datum nákupu, označení (typ) reklamovaného zboží, důvod reklamace. V případě, že budete zboží k reklamaci odesílat, přiložte vždy doklad o koupi, příp. záruční list.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
Po obdržení reklamovaného zboží bude reklamace uplatňována u výrobce. O výsledku reklamace bude zákazník bezodkladně informován.
V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:
- Bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
- Přiměřeným snížením kupní ceny
- Náhradním dodáním zboží
- Odstoupením od smlouvy
Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží hradí kupující.